פרוש: "אנחנו בצד של נתניהו – לא הייתה לנו ממשלה טובה כזאת"

    אסתי פלד No Comments on פרוש: "אנחנו בצד של נתניהו – לא הייתה לנו ממשלה טובה כזאת"

    סגן שר החינוך מאיר פרוש התראיין ל'מהדורה המרכזית' על פתיחת מערכת הבחירות: "אנחנו המפלגה הכי מיומנת ופעילה בכנסת" | היחסים עם גפני: "הקשר הוא מאוד ענייני לטובת הציבור" | החרדים בליכוד: "אין חרדים שמצביעים ליכוד, הם באים רק להשפיע" | החלוקה בין דגל ואגודה בשטח: "כל מפלגה רוצה להבליט את הישגיה בקדנציה ולכן יש לנו שני מטות נפרדים. גם מימון הקמפיין מחולק חצי חצי" | האזינו

    מאיר פרוש צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר החינוך מאיר פרוש (אגודת ישראל) התראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על פתיחת מערכת הבחירות, "כל אדם לעצמו אבל אין חולקין שהקבוצה הכי מיומנת ופועלת על קבלת קהל וארבע שנים אנחנו עובדים זה יהדות התורה".

    החלוקה בין דגל לאגודה בשטח: "כל קבוצה יש לה מה להבליט. גם לדגל התורה וגם אגו"י כל עיר ועיר יש לה פיצול וחלוקה ואין קשר למשקעים. יש שני מטות מחולקים והכסף מחולק חצי חצי, כל תנועה רוצה להבליט את מה שהיא עשתה ואת ההישגים שלה. בציבור החסידי רוצים להתלכד ולהבליט את היתרונות שלה. גם ארגונית אנחנו שונים בכל עיר ועיר".

    היחסים עם גפני: "אני וגפני ב24 שעות האחרונות הייתי בקשר 6-7 פעמיים, בקשר לעולם התורה, אני בקשר עם ח"כ הרב גפני, הקשר הוא מאד ענייני והציבור לא צריך לסבול".

    אי הצבעה: "עוד לפני 10 שנים היו אברכים ליטאים שבאו אליי והיו שואלים אותי על כל מיני חסידויות. אבל מאז קרו מתחים גדולים מאוד בתוך דגל התורה. היו גם אצלינו בעיות וזה לא נחלת העבר".

    החרדים והליכוד: "לא הייתי מלביש כתם על החרדים שמצביעים לליכוד. ישנם קבוצה קטנה שיש להם השפעה על הליכוד אבל לא כמצבעי הליכוד".

    קואליציה: "אנחנו הולכים עם נתניהו. אין לנו סיבה ללכת עם גנץ במיוחד שהולך עם לפיד. אין סיבה. אנחנו לא שם. אמר גפני דבר נכון תפסיקו לשאול אם ולמה".

    יהדות התורה בגוש הימין: "אין חולק שבגוש שהולך עם נתניהו, החברים ביהדות התורה הם הקבוצה הפעילה והיעילה ביותר בגוש הזה".

    העבודה עם בנט: "כל 18 חוקים ותקנות כנגד החרדים שעשו לפיד ופירון ניקינו וביטלנו. יש דברים שעדיין צריכים לתקן, ולא נקבל תקציבים במאה אחוז כמו הממלכתי דתי, אנחנו גם לא מעוניינים".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות